tisdag 8 december 2009

Jag älskar när folk får en att le, utan att ens göra något, sånt gör mig glad,
gladare än gladast
faktikst.
Något annat som gör mig glad är folk som säger " matilda, det fixar sig, om idag var sämst måste ju imorn vara bättre" och när mamma gör fudge, fudge med ingefära.
kan det bli bättre? nej, det tycker inte jag.
Så nu är jag glad, lika glad som en kamel som åker skridskor.

Sen ska jag och Christina skaffa magrutor, bara sådär. För det är sånt som händer speciellt på IB, plötsligt ploppar dom upp och sen blir man snygg. Whoooop, det tycker jag är bra.

x

1 kommentar:

  1. det är därför vi har hittat varandra matilda. vi älskar när folk gör varandra glada->vi gör alla glada->vi är bäst->vi är kompisar!
    lika bra kompisar som åsnor som åker skridskor!! xx

    SvaraRadera